انتشار اثر جدید گروه انوارالهدی با عنوان «یاقوت سرخ» + صوت

جدیدترین اثر گروه انوارالهدی به مناسبت ایام شهادت شهدای جبهه مقاومت منتشر شد.

به گزارش ایکنا، همزمان با ایام شهادت دبیرکل حزب الله لبنان شهید سیدحسن نصرالله به دست رژیم غاصب و متوحش صهیونیست و به پاس فداکاری های وی و همراهانش در راه جهاد و شهادت، فرماندهان دلیر سپاه اسلام قاسم سلیمانی، عماد مغنیه، عباس نیلفروشان، اسماعیل هنیه و یحیی السنوار، جدیدترین اثر گروه سرود انوارالهدی قم با عنوان «یاقوت سرخ» تولید و منتشر شد.

شعرای فارسی و عربی این اثر به ترتیب افشین علا و نشوان الغولی هستند. سعید میرزایی و سیدفرهاد هاشمی نیز به ترتیب تنظیم و میکس و مسترینگ آن را انجام داده اند. صدابرداری این اثر نیز از سوی مجتبی حجازی و در استودیو سحاب قم صورت گرفته است.

گروه سرود انوارالهدی قم متشکل از قاریان و حافظان ممتاز و بین المللی قرآن کریم است. این گروه سال گذشته و در چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم رتبه دوم تواشیح و مدیحه سرایی را به دست آورد.

var player = videojs('player_870666_3625364',{ techOrder: [ "html5" , "flash"],poster:'',width:400,height:300}); videojs.addLanguage('en', {"No compatible source was found for this media.": "مشاهده ی ویدیو نیاز به پشتیبانی مرورگر از codec h264 یا نصب فلش پلیر دارد."}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/3625364',{},function (data) {}); })); کد دانلود فیلم اصلی انتهای پیام

نظرات

captcha